Hírek, újdonságok a technológia világából, nem utolsó sorban CoreComm SI mindennapjaiból...
2021. 07. 14.
Az elkövetkező időszakban egy személyesebb, közvetlenebb rovat keretein belül rendszeresen olvashatsz majd kollégáinkról. Ezen írások nem a tökéletességről, és legkevésbé önmagunk fényezésről hivatottak szólni, hanem sokkal inkább tényekről, gondolatokról és egy-egy "kulisszatitokról” munkatársaink saját szavaival elmesélve, saját stílusukban megírva. Szeretnénk, ha munkánkat ezzel is egy kicsit közelebb tudnánk hozni hozzátok!
Elsőként fogadjátok szeretettel Ági, Reni és Andi bemutatkozását „A Csajok” irodájából!
Pajor Ági - irodavezető (fedőnevein: Ágica, Ányez, Kócos, Szöszi)
2008
Úgyvezetői asszisztensi pozícióra jelentkeztem egy álláshirdetésre. Tavasz volt - lélekben már biztosan. Már akkor tudtam, hogy itt fogok dolgozni, ide jelentkeznem kell.
Ennek különösebb okát nem tudom, tényleg csak egy megérzés volt, a többkörös interjú után pedig a megérzés valósággá vált. Korábbi munkáimhoz képest nem ért meglepetés, nem is feltétlenül a feladatok mássága, hanem az emberi mivolta vonzott a céghez.
Amikor azt érzed, hogy jó helyen vagy. :)
Ügyvezetőnk, Balázs hagyta, hogy önállóan dolgozzam, én pedig igyekeztem helytállni és gondolkozni egyes dolgokban helyette, hogy könnyítsem a napi dolgok terheit. Sosem kezelt alárendeltként, mindig a munkatársának tartott, nem az alkalmazottjának, de nyilván a feladatok nagy része az ő munkájának támogatása volt és a mai napig is így van. Örülök, hogy azon emberek közé tartozhatom, akiket megtisztel bizalmával.
2021
Láttam felnőni ezt a gyermeket, a CoreComm SI-t. Boldog gyermekkora volt, a tini korszak itt sem volt könnyű, de örülök, hogy részt vehettem és részt vehetek benne. Egy kicsit az enyém is. Most, hogy már felnőtt, óriási „kastélyban” lakik, mely a mi tégláinkból épült, a mi munkánk gyümölcse is.
Szeretem a munkám. Változatos.
Alapvetően az adminisztratív dolgokért, munkaügyi-személyügyi, pénzügyi feladatokért felelek, de részt veszek pályázataink megvalósításának és utógondozásának adminisztratív feladataiban. Jó érzés, hogy olyan munkát végzek, melyben segíthetem mások munkáját. Sokszor észrevétlen kis „katonák” vagyunk mi, kívülről nem mindig látható konkrét szerepünk egy-egy folyamatban, a valóságban mégis nagy szerepünk van azok zökkenőmentes útján.
Ma már két kedves kolléganőmmel, Kovács Renivel és Boldog Andival „bérlünk” egy irodát a CoreComm SI új rezidenciáján. Együtt oldjuk meg a naponta felmerülő feladatokat, de mindenkinek megvan a saját állandó feladatköre is. Ez az egyetlen iroda, amely összenyílik a főnökével, s ez számomra két dolgot biztosan jelent: szerves része a napjainknak Balázs munkájának támogatása és persze azt is, hogy nem tud nélkülünk élni... :)
Renivel 2010 óta dolgozunk együtt, Andi pedig 2019-ben csatlakozott addigi duónkhoz. Összességében elmondható, hogy kolléganőimmel EGYÜTT látjuk el az irodamenedzsmenti teendőket, legyen szó pályázatokról, pénzügyi-, munkaügyi-, személyügyi és egyéb adminisztratív feladatokról.
Örülök, hogy az élet azt kínálta, hogy ennél a cégnél dolgozhatom.
Nemcsak kiváló munkahelynek tartom, de kiváló munkatársak is vesznek körül, a második családom. Számomra ez egy olyan munkahely, aminek szíve és lelke van!
Kovács Reni - ügyvezetői asszisztens
2010 óta dolgozom a cégnél, s 2012-től ügyvezetői asszisztensként segítem a kollégákat és Balázst, a főnököt (aki egyébként nem szereti, ha főnöknek hívjuk). Nem is így tekintek rá, mi egy nagy család vagyunk.
Aki már ismer, tudja rólam, a munkában maximalista vagyok, nálam vagy fekete, vagy fehér létezik, nincsenek szürke árnyalatok. Könyörtelen vagyok. :)
Ez talán a feladatkörömből is adódik, a pénzköltés legálisan sem egyszerű dolog.
A második családom nélkül már nem tudnám elképzelni az életem. Szerencsés és büszke vagyok, hogy a CoreComm SI csapat tagja lehetek!
Boldog Andi - ügyvezetői asszisztens
2019-ben csatlakoztam a csapathoz, ahol szinte azonnal éreztem, hogy egy „család” része lettem. Nagyon szeretem a munkámat, feladataim változatosak, minden nap kicsit más – nem lehet megunni.
Kis csapatunk - „A CSAJOK”- irodája mindenki számára nyitva áll, bármilyen kéréssel-kérdéssel fordulhatnak hozzánk, megoldjuk, segítünk.
Szerencsésnek tartom magam, hogy egy ilyen munkahelyen dolgozhatom!